Downloaden - Sims3Packs en Packages.

Hier komen alle tutorials te staan die van toepassing kunnen zijn op de sims. Gelieve per onderdeel een nieuw topic aanmaken :)
Plaats reactie
Pernille
Mede Almachtige Peermuda
Berichten: 1592
Lid geworden op: 18-11-2012 21:33

Downloaden - Sims3Packs en Packages.

Bericht door Pernille » 21-11-2012 19:16

[b]Hoe installeer je packages - [size=8]door Pernille [/size][/b]

[b]Uitleg[/b]
[i]Er bestaan 3 soorten download formaten die vaak voorkomen.
- Packages (.package en een wit papier achtig icoontje)
- Sims 3 packs (sims3pack. en een sims icoontje)
- .Sim (Zelfde icoontje als sims3pack.)

De 1e is wat lastiger om werkend in je spel te krijgen. De 2e is heel simpel.
Als je iets download waarachter sims3pack. staat, download je het en klik je op 'openen'. Nu opent de Sims 3 launcher zich en gaat hij het bestand voor je installeren. Het enigste wat jij hoeft te doen is eventjes wachten.
Als je meerdere sims3packs download en deze sneller dan de net beschreven manier in je spel wilt hebben, kopieër je de sims3packs (dan moet je ze natuurlijk al wel gedownload hebben en ergens in een mapje ofzo hebben staan) en plaats je ze in Documenten>> Elektronica Arts >> Sims 3 >> Downloads.
Dan open je je sims 3 launcher en vink je alle bestanden aan bij 'Downloads' en klik je op 'installeren'.

Maar dan, komen er packages. Deze komen nog wat vaker voor en gebruiken wij ook vaker. Packages zijn even lastig.
Hier een (hopelijk) duidelijke uitleg hoe je deze installeert.
[/i]
[b]Stap 1. Download [url=http://chii.modthesims.info/FrameworkSetup.zip]FrameWork Setup[/url] LET OP: Zodra je op deze link klikt gaat je pc het direct downloaden. Ik zet het er maar even bij ;)

Stap 2. Nu heb je dit.
[img]http://i1159.photobucket.com/albums/p63 ... f71e6a.jpg[/img]
Klik op het rood omcirkelde pijltje en dan op 'openen'.

Stap 3. Nu opent WinRar of elk ander programma dat jou helpt met het uitpakken van bestanden. Je ziet hierin dan een mapje staan met de naam 'mods'.
Nu ga je naar de locatie Documenten>>Elektronica Arts>>Sims 3
Zet deze twee schermen naast elkaar, zodat je goed kunt zien waar je het mapje straks heen sleept.
[img]http://i1159.photobucket.com/albums/p63 ... 13ba72.jpg[/img]
Het ziet er dan zo uit.
Nu klik je op het Mods mapje in WinRar en verschuif je deze naar het scherm van de sims.

Stap 4. Start nu je spel. In het mapje wat je net in je spel hebt gezet zitten 2 testmods, de ene zorg ervoor dat je geen intro meer hebt. (dus niet dat filmpje als je je spel opstart) En de andere voor de glitters als je muren bouwt. Deze heb je NIET nodig! Het is geheel eigen keuze of je deze houdt of dat je ze verwijdert.

Stap 5. Nu kun je packages installeren! Plaats de packages op deze locatie: Documenten>>Elektronica Arts>>Sims 3>>Mods>>Packages. Hier zet je ze gewoon neer, verder niks. [/b]

En dan heb je nog de 3e: .sim bestanden. Deze bestanden zijn het resultaat van het opslaan van een sim in CAS of CAP. Dit bestandje gebruiken wij om paarden of sims naar elkaar toe te mailen.
Deze bestandjes vind je in het mapje 'SavedSims'.

Nou dat was het! Ik hoop dat het jullie gaat helpen. Als het niet lukt, mij direct een PB'tje sturen dan ga ik je even persoonlijk verder helpen!
Veel succes!
Bonjoy
Joyce
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-11-2012 14:49

Bericht door Bonjoy » 21-11-2012 19:18

Je hebt nog een soort bestandje, namelijk '.sim'. Die zet je in het mapje 'SavedSims' :)
[b]Durrah Arabians[/b] www.durraharabians.weebly.com
[b]Al Jannah Arabians[/b] www.aljannah-arabians.weebly.com || [i]Dutch Equestrian Sims![/i]
Pernille
Mede Almachtige Peermuda
Berichten: 1592
Lid geworden op: 18-11-2012 21:33

Bericht door Pernille » 21-11-2012 19:26

Thanks, Joyce!
Ik heb het er bijgezet!
Bonjoy
Joyce
Berichten: 554
Lid geworden op: 19-11-2012 14:49

Bericht door Bonjoy » 21-11-2012 19:27

Graag gedaan :D
[b]Durrah Arabians[/b] www.durraharabians.weebly.com
[b]Al Jannah Arabians[/b] www.aljannah-arabians.weebly.com || [i]Dutch Equestrian Sims![/i]
_mbcr_
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-07-2015 21:26

Sims packages

Bericht door _mbcr_ » 29-07-2015 21:28

Ik heb het dus nu allemaal uitgevoerd (denk ik) maar hij doet het niet... Kan iemand mij helpen?
Plaats reactie